..:: මින්දදගෙ සිතුවිලි තෝතැන්න ::..

මා සිත් ඉමට ගොඩවඩින්නට අවසර...

බොහෝ කාලයක් නිර්මාණ ඉඩෝරයකට ලක්වෙලා හිටිය මගේ සිතට පුංචි පද පෙළක් ආවා...

සටහන...

ජී.එස්.පී + සහනය යනු කුමක්ද...

යුරෝපා සංගමය විසින් තෝරා ගත් රටවල් 16 කට රේගු බදු වලින් තොරව තම අපනයනයත් සංගමයේ සාමාජික රටවල වෙළදපොළවල් වලට ලබා දීමේ හැකියාව ඇති කරමින් දුන් විශේෂ සහනයක්...

එහි ඇති වැදගත් කම කුමක්ද...

ඉන්දියාව, චීනය වැනි අඩු පිරිවැයකින් මහා පර්මාණයෙන් නිෂ්පාදනය කරන භාණ්ඩ වල මිල හා සැසදීමට මෙසේ ලැබෙන බදු සහනය එම සංවර්ධනය වෙමින් පවතින කුඩා රටවලට ඉතා වැදගත්. එය නොමැතිව තම නිෂ්පාදන වල මිල ඉහල යාම නිසා අතිශයින් ලාබදායික යුරෝපා සංගමය වැනි වෙළඳ පොළක තරගයක් දීමට ඇති හැකියාව එම රට වලට නැතිව යනවා...

ජී.එස්.පී + සහනය සහ ශ්‍රී ලංකාව...

මෙතෙක් දවසක් ශ්‍රී ලංකාවට හිමිව තිබූ ජී.එස්.පී + සහනය අගෝස්තු මස 15 වෙනිදා සිට අත් හිටුවන බව යුරෝපා සංගමය නිවේදනය කර ඇත. හේතුව...?

ප්‍රථිපලය...

ලංකාවේ ප්‍රධානම අපනයනය වන ඇඟලුම් වලට තම දෙවනි ප්‍රධානම වෙළද පොළ අහිමි විය හැක. එමගින් ඇඟලුම් කර්මාන්තයේ සේවයේ නියුතු සිය දහසක් දෙනාගේ රැකියා අවිනිශ්චිත විය හැක.

විසදුම...

ශ්‍රී ලංකා රජය මැදිහත් වූ ඇගලුම් කර්මාන්තය රැක ගතු යුතුය. විදේශ විනිමය සහන, සහනාධාර මගින් කර්මාන්තය රැකගෙන ඉහත් කී රටවල් සමග තරග කිරීමට හැකි වන අයුරින් පලදායිතාව වර්ධනය කර ගතු යුතුය.

ක්‍රියාත්මක වීම...

අපි බලා ඉදිමු !

1 හිත මිතුරු කතා බහ:

ඔව් අයියෙ... අනේ ඒ අහින්සක මිනිස්සුන්ට දෙයියන්ගෙම පිහිටයි

Post a Comment

~ වහින්නට හැකි නම් ගිඟුම් දී වියළි ගම් බිම් වලට ඉහළින්… ඉදෙන්නට හැකිනම් බතක් වී බතක් නොයිදෙන පැළක රහසින්… ~

...

කුරුටු ගෑ සිත්තම්...

එක එක වෙලාවට මගේ හිතට ඇවිදින් අකුරු වලට පෙරලිච්චි මගෙ සිතුවිලි තෝතැන්න...

සිංහලෙන් ලියමු කියමු...

අපි එකම රෑනේ කුරුල්ලෝ...

මේ මොහොත ඔබේය...

මම මම වගේ...

My photo
මම මින්දද. වැඩි කලබලයක් නැති මම පරණ සිංහල සින්දුවක් දෙකක් අහන එක ඇරෙන්න හිතට එන දෙයක් කුරුටු ගාන එක, ෆොටෝ එකක් ගන්න එක තමා නිවාඩුවක් ලැබුනු වෙලාවට කරන්නෙ....

හිත මිතුරු සිතුවිලි...

ගිහින් බැලුවට පාඩු නැහැ...

ස්තූතියි. නැවත එන්න !

Related Posts with Thumbnails