..:: මින්දදගෙ සිතුවිලි තෝතැන්න ::..

මා සිත් ඉමට ගොඩවඩින්නට අවසර...

ඔන්න මමත් හා හා පුරා කියලා බ්ලොග් කට්ටක් පටන් ගත්තා. දෙවනි වතාවට කවි ලියන්න පටන් ගත්තු දවසෙ ඉදලම උවමනාවක් තිබුනා බ්ලොග් එකක් පටන් ගන්න. ඒත් ඇත්තම කියන්න, කොහොමද බ්ලොග් එකක් පටන් ගන්නෙ කියලා මුල් දවස්වල දැනගෙන හිටියෙ නැහැ. ඊට පස්සෙ ටිකක් විතර කලාව ඉගෙන ගත්තට පස්සෙ වැඩේ ඉවරයක් කරගන්න වෙලාවක් තිබුනෙ නැහැ. කමක් නැහැ. කොහෙමෙන් කොහොම හරි ඔන්න ඉතින් මමත් බ්ලොග් එකක් හැදුවා. මේ පැත්තට ඇවිත් යන්න ආපු ඔයාලට ගොඩක් ස්තූතියි....

2 හිත මිතුරු කතා බහ:

ආයුබෝවන්! බොහෝ ආදරයෙන් පිලිගන්නවා.

ඔබේ හැකියාවන් ගෙන් තවත් පිරිසකට බෙදාදෙන්න ගොඩාක් දේවල් ඔබ සතුව තියෙනවා.

දිගු ගමනක් පියනගන්න ධෛර්යය හා ශක්තිය ලැබේවා පතමි මල්ලි.

මින්දදගේ සිතුවිලි, හීසර තුලින් තව තවත් සිත්හි රඳන්නට මේ තැබූ අළුත් පියවර මගින් දිගු ගමනකට සුභ පැතුම් හා දිරි පතමි අයියට....!!!

Post a Comment

~ වහින්නට හැකි නම් ගිඟුම් දී වියළි ගම් බිම් වලට ඉහළින්… ඉදෙන්නට හැකිනම් බතක් වී බතක් නොයිදෙන පැළක රහසින්… ~

...

කුරුටු ගෑ සිත්තම්...

එක එක වෙලාවට මගේ හිතට ඇවිදින් අකුරු වලට පෙරලිච්චි මගෙ සිතුවිලි තෝතැන්න...

සිංහලෙන් ලියමු කියමු...

අපි එකම රෑනේ කුරුල්ලෝ...

මේ මොහොත ඔබේය...

මම මම වගේ...

My photo
මම මින්දද. වැඩි කලබලයක් නැති මම පරණ සිංහල සින්දුවක් දෙකක් අහන එක ඇරෙන්න හිතට එන දෙයක් කුරුටු ගාන එක, ෆොටෝ එකක් ගන්න එක තමා නිවාඩුවක් ලැබුනු වෙලාවට කරන්නෙ....

හිත මිතුරු සිතුවිලි...

ගිහින් බැලුවට පාඩු නැහැ...

ස්තූතියි. නැවත එන්න !

Related Posts with Thumbnails